تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اوکراین

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اوکراین
فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top
    تحصیل پزشکی در اوکراین

    تحصیل پزشکی در اوکراین چگونه است؟ آیا امکان تحصیل پزشکی در اوکراین بصورت رایگان فراهم است؟ تحصیل دندان پزشکی در اوکراین په شرایطی دارد؟ تحصیل پزشکی در اوکراین همچون سایر کشورهای بلوک شرق اروپا جزو مقاصد پرطرفدار برای دانشجویان بین المللی می باشد.

    دانشکده های پزشکی اوکراین همکاری نزدیکی با دانشگاه های کشورهایی چون آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، انگلستان، اتریش و ایالات متحده دارند. همکاری های بین المللی به دانشجویانی که میخواهند تحصیل پزشکی در اوکراین را انتخاب کنند این فرصت را می دهد که در برنامه های تبادلی دانشگاه ها، کنفرانس های بین المللی و پروژه های علمی مشارکت کنند.

    مزایای تحصیل پزشکی در اوکراین

    روند پذیرش آسان و سریع

    امکان تحصیل به زبان های انگلیسی و فرانسوی

    هزینه پایین تحصیل

    وجود جامعه ی چند ملیتی

    کیفیت مناسب آموزش

    دوره های تحصیل پزشکی در اوکراین

    دوره ی پزشکی 6 و 4 ساله

    دوره ی 6  ساله دامپزشکی

    دوره ی 5 یا 6 ساله دندانپزشکی

    دوره ی 5 یا 6 ساله داروسازی

    دوره ی 3 یا 4 ساله پرستاری

    دوره ی 3 یا 4 ساله فیزیوتراپی

    شهریه تحصیل پزشکی در اوکراین

    دوره های پزشکی در اوکراین جزو ارزان ترین دوره های این شاخه در اروپا می باشد.

    شهریه رشته های پزشکی به زبان انگلیسی بین 2600یورو الی 3700یورو متغیر است.

    ‌‌

    ‍‌‌‌

    هزینه زندگی در اوکراین

    هزینه اقامت در کشور اوکراین بسیار ارزان است و تنها سالانه 700 تا 1000 یورو می باشد و هزینه خوراک و غذا نیز سالانه 150 الی 300 یورو هزینه دارد. البته شما میتوانید در  مقاله صفر تا صد اقامت اوکراین اطلاعات کامل اقامت و شرایط زندگی و هزینه ها در اوکراین را بدست آوردید

    تحصیل پزشکی در اوکراین

    اسامی دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در اوکراین

    دانشگاه ملی اوژگورد

    دانشگاه ملی Uzhhorod در 18 اکتبر 1945 مطابق با قطعنامه مشترک شورای کمیساریهای خلق اوکراین و کمیته مرکزی حزب کمونیست اوکراین تاسیس شد. در اول فوریه 1946 اولین 168 دانش آموز از شهرها و روستاهای اوکراین تحصیلات خود را آغاز کردند. اولین دانشکده هایی که افتتاح شدند ، تاریخی ، فلسفی ، بیولوژیکی و پزشکی بودند.

    در اول ژوئیه سال 1946 ، 15 بخش با 42 عضو در کادر آموزشی وجود داشت. در سال 1946 شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی اعلام كرد كه دانشگاه دولتی اوژورود به گروه اول موسسات آموزش عالی تعلق دارد و از آن زمان به بعد توسط وزارت آموزش عالی اتحاد جماهیر شوروی اداره می شود.

    دانشگاه دولتی اوژورود از 50 دانشگاه و موسسه دانشگاهی اوکراین کمک گرفت. ادبیات علمی ، فنی ، سیاسی و علمی تخیلی و کتب درسی از دانشگاههای باکو ، کازان ، تفلیس و همچنین دیگر شهرها و اتحاد جماهیر شوروی سابق به اوژورود ارسال شد. در 19 اکتبر 2000 ، دانشگاه دولتی اوژورود به دانشگاه ملی اوژورود تغییر نام داد.

    دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس

    دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس دانشکده ای برای تحصیل پزشکی در اوکراین است که در سال 1841 در کیف ، امپراتوری روسیه توسط تزار روس نیکولاس اول تاسیس شد. نام این دانشگاه به نام فیزیولوژیست الكساندر آ. بوگومولتس است. برای بیش از 10،000 دانشجو ، از جمله حدود 1،300 خارجی از 56 کشور ، آموزش پزشکی ارائه می دهد.

    این دانشگاه توسط Royal Highness of Mykola تاسیس شد. دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در اوکراین است. دوره های مختلفی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه از 10 دانشکده تشکیل شده است. دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس همچنین دارای یک موسسه جداگانه برای تحصیلات تکمیلی است.

    این دانشگاه در زمینه آموزش متخصصان پزشکی و پرسنل تحقیقاتی در زمینه مراقبت های بهداشتی پیشگام است. دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس حدود 1500 استاد دارد. 855 دکترا و 205 دکترای علوم در این اعداد گنجانده شده اند. بنابراین ، دانشجویان توسط متخصصان و دانشگاهیان متخصص در زمینه پزشکی آموزش می بینند.

    دانشگاه ملی پزشکی دانیلو هالیت اسکای لویو

    دانشگاه ملی پزشکی Danylo Halitsky Lviv یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در اوکراین است. این بزرگترین دانشگاه پزشکی کشور با اعتبار سطح IV است.

    این دانشگاه قدیمی ترین مرکز در مقایسه با سایر کالج های پزشکی / Mbbs در اوکراین در سال 1784 در داخل کشور است. 225 امین سالگرد آن در سال 2009 توسط دانشگاه جشن گرفته شد.

    طی سالهای گذشته این دانشگاه بیش از بیست و پنج هزار پزشک و داروساز تولید کرده است که همگی امروز در بیمارستان های معتبر دنیا کار می کنند. متوسط ​​تحصیلات و زبان مورد استفاده به طور کلی در کل کشور روسی است ، اما با افزایش تعداد شهروندان خارجی در این کشور ، زبان انگلیسی در سال 1997 معرفی شد

    دانشگاه ملی پزشکی ایوانو فرانکیشف

    IFNMU در سال 1945 تأسیس شد. این مکان در گالیتسکا 2 ، 76000 ایوانو-فرانکیفسک ، اوکراین واقع شده است.

    این دانشگاه از 12 بیمارستان و کلینیک تشکیل شده است و یکی از معدود دانشگاه هایی است که توسط دولت اوکراین به عنوان “دانشگاه ملی پزشکی” تعیین شده و مناسب برای تحصیل پزشکی در اوکراین است.

    در سالهای اخیر ، بسیاری از تحولات علمی و نوآوری ها در تشخیص پزشکی در دانشگاه ، کاربردهای عملی در بهداشت عمومی داشته است. این دانشگاه دارای تعدادی حق ثبت اختراع برای دستگاه ها است ، از جمله یکی از مواردی که از نشانگرهای زیستی برای آزمایش آلودگی رادیواکتیو در محیط استفاده می کند.

    این دانشگاه مراقبت های پزشکی از بیماران در سراسر شهر و منطقه گسترده تر از 40 تخصص را ارائه می دهد ، و همچنین به عنوان یک پایگاه داده ملی آناتومی عمل می کند.

    تعدادی از اساتید دانشگاه اعضای کنگره ها و هم اندیشی های ملی و بین المللی هستند.

    رئیس دانشگاه ، به همراه اعضای شورای انجمن پزشکی اوکراین ، مجله “دارو گالیسیایی گازت” را تأسیس کردند که در کنار مجله علمی “بایگانی های پزشکی بالینی” فعالیت می کند.

    این دانشگاه با فدراسیون جهانی انجمن های پزشکی اوکراین ، از جمله انجمن پزشکی اوکراین آمریکای شمالی ، آکادمی پزشکی لوبلین ، و دانشگاه های آلمان ، اتریش و لهستان ارتباطات حرفه ای برقرار می کند.

    دانشگاه ملی پزشکی خارکف (دانشگاه کارازین خارکف)

    تاریخچه دانشکده پزشکی در خارکف بیش از 200 سال است که برای تحصیل پزشکی در اوکراین میباشد و از نزدیک با تاریخ دانشگاه ملی خارکف ارتباط دارد ، زیرا این دانشگاه از دانشکده پزشکی آن سرچشمه گرفته است. این دانشگاه در سال 1805 تاسیس شد ، فرمانی درباره تاسیس آن توسط تزار روسی الكساندر اول امضا شد و اولین اساسنامه دانشگاه در آن زمان تصویب شد.

    در قرن نوزدهم ، پزشکان و دانشمندان مشهور در دانشکده پزشکی دانشگاه تدریس می کردند و در پزشکی عملی کار می کردند. این افراد بودند که برای اولین بار در امپراتوری روسیه عملیات تخمدان گذاری ، برداشتن کامل معده ، عمل قلب باز و همچنین کشف های علمی قابل توجه را انجام دادند.

    در سال 1887 ، ساختمان ویژه ای برای تئاتر تشریحی دانشکده پزشکی احداث شد (اکنون در آن گروه آناتومی انسانی دبیرستان ما قرار دارد). در سال 1896 ، چهار کلینیک دانشگاه مستقل ساخته شد ، یعنی: درمان ، جراحی ، زایمان و چشم پزشکی.

    در سال 1910 ، انجمن پزشکی خارکوف ، که به ابتکار اساتید دانشکده پزشکی ایجاد شد ، موسسه پزشکی زنان را تأسیس کرد ، جایی که تحصیلات عالیه به زنان داده می شد.

    در سال 1920 دانشکده پزشکی دانشگاه خارکف با انستیتوی پزشکی زنان متحد شد و آکادمی پزشکی خارکف تاسیس شد. یک سال بعد نام دیگری به نام دوم گذاشته شد: موسسه پزشکی خارکف.

    ‌استادان و دانشمندان

    در میان معلمان آن ، بسیاری از استادان و دانشمندان برجسته وجود داشتند. خیابان های شهر خارکف به نام برخی از آنها نامگذاری شده است. اینها عبارتند از: فیزیولوژیست Danilevsky V.Ya. ، جراح Trinkler N.P. ، آناتومیست Vorobyov V.P. ، چشم پزشک Girschman L.L. ، درمانگر Frankovsky V.A.

    بسیاری از موسسات تحقیقاتی ، بیمارستان ها و کلینیک ها به ابتکار سخنرانان تأسیس شدند. اینها بخصوص موسسه جراحی عمومی و اورژانسی ، انستیتوی درمانی مالایا ، مرکز کلینیکی منطقه ای شاپووال اورولوژی و نفرولوژی و غیره هستند. آنها پایه کار علمی و پزشکی گروه های دانشگاهی ما در این زمینه ها شدند.

    در سال 1951 ، دانشگاه آموزش دانشجویان خارجی را آغاز کرد. تاکنون ، این دانشگاه بیش از 3600 متخصص را برای کشورهای مختلف جهان آموزش داده است.

    در سال 1994 ، با تصمیم کابینه وزیران اوکراین ، موسسه پزشکی خارکف به عنوان پایه ای برای تاسیس دانشگاه پزشکی دولتی خارکف عمل کرد. دسته دوم بالاترین رده 4 را براساس نتایج اعتبارسنجی خود دریافت کرده و امروز آن را کاملا توجیه می کند. در سال 2007 دانشگاه وضعیت ملی را دریافت کرد.

    دانشگاه ملی پزشکی دونتسک

    تحصیل پزشکی در اوکراین با دانشگاه ملی پزشکی دونتسک در سال 1930 به عنوان موسسه پزشکی ماکسیم گورکی دونتسک تاسیس شد. در سال 1994 به آن دانشگاه دانشگاه و در سال 2007 به عنوان دانشگاه ملی پزشکی (NMU) شناخته شد. نام M. Gorky در سال 2017 از عنوان حذف شد.

    دانشگاه ملی پزشکی در اودسا

    تحصیل پزشکی در اوکراین در این موسسه که از سال 1900 به عنوان دانشکده پزشکی دانشگاه دولتی Novorossiyskiy در اودسا آغاز به کار کرد. دانشکده پزشکی خیلی زود به یکی از معتبرترین دانشکده های پزشکی در امپراتوری روسیه تبدیل شد. بسیاری از دانشمندان معروف پزشکی ، از جمله برنده نوبل و استاد I. I. Mechnikov ، در اینجا کار می کردند.

    دانشکده پزشکی موفق شد از دوره دشوار و آشفته سالهای اولیه انقلاب روسیه جان سالم به در ببرد و در سال 1922 به موسسه پزشکی دولتی مستقل و خودمختار اودسا تبدیل شد. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، این دانشگاه به دانشگاه پزشکی دولتی اودسا در جمهوری مستقل اوکراین تبدیل شد.

    پاییز 2018 دانشگاه ملی پزشکی اودسا توسط رئیس پیشین برکنار شده ، والری زاپوروژان تصرف شد. والری زاپوروژان ، که دستیار رسوایی ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهور سابق اوکراین بود ، در ماه ژوئیه توسط وزارت بهداشت اوکراین از سمت خود برکنار شد.

    در ژانویه 2019 ، کابینه وزیران اوکراین تصمیم گرفت دانشگاه را با آکادمی پزشکی به نام S.I. Georgievsky از Vernadsky CFU ادغام کند و یک دانشگاه ملی پزشکی جدید اودسا ایجاد کند.

    دانشگاه ایالتی پزشکی بوکووین

    دانشگاه پزشکی دولتی بوکووینین (به اختصار BSMU یا БДМУ) یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی در چرنیوتسی است که مناسب تحصیل پزشکی در اوکراین است. این یک موسسه آموزشی چند نمایه مدرن از سطح اعتبار بخشی IV است که در ثبت جهانی WHO ، Magna Charta Universitatum (بولونیا ، ایتالیا) ، انجمن دانشگاه های منطقه کارپات موجود است که با توجه به سیستم درجه بندی ، آموزش های واجد شرایط را ارائه می دهد. تحصیلات. این دانشگاه شامل لیسه پزشکی ، کالج های پزشکی چرنیوتسی ، واشکیوسی ، نووسلیتسیا و کوول (ولین) ، 4 دانشکده پزشکی ، دانشکده های دندانپزشکی و دارویی ، گروه آموزش تحصیلات تکمیلی ، گروه مقدماتی دانشجویان خارجی است.

    آموزش تحصیلات تکمیلی پزشکان در دوره کارآموزی و فوق لیسانس و گروه های دکتری ، در دوره دستیاری بالینی ، در دوره های پس از اقامت ، و همچنین از طریق دوره پیش از تصدیق ، دوره پیشرفت دانش پزشکی ، تخصص و حرفه ای انجام می شود دوره های آموزشی.

    آکادمی پزشکی دولتی دنیپروپتروفسک

    تأسیس دولتی “آکادمی پزشکی DNIPROPETROVSK وزارت بهداشت اوکراین” با “موسسه پزشکی Dnipro” اشتباه گرفته نشود در 15 سپتامبر 1916 از موسسه دوره های عالی زنان تأسیس شد. این موسسه در سال 1920 وضعیت آکادمی دولتی را به دست آورد و در سال 1994 به آکادمی دولتی پزشکی Dnepropetrovsk (DSMA) در اوکراین تبدیل شد و در سال 2015 به تاسیس دولتی “آکادمی پزشکی DNIPROPETROVSK وزارت بهداشت اوکراین” تبدیل شد و میتوان برای تحصیل پزشکی در اوکراین آن را انتخاب کرد.

    آکادمی دندانپزشکی پزشکی اوکراین

    UMSA در اوکراین در سال 1921 با عنوان دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی Poltava توسط دانشکده Odontologic آکادمی پزشکی خارکف تاسیس شد. در سال 1967 ، آکادمی به [1] نقل مکان کرد و نام فعلی آن را گرفتند. در سال 1994 ، به دلیل پایین بودن میزان مرگ جراحی ، ششمین سطح بالاترین اعتبار در اوکراین و همچنین وضعیت دانشگاه پزشکی دولتی Poltava (PSMU) به آن اعطا شد. از سال 2004 ، PSMU به سطح تایید شده IV رسیده بود.

    دانشگاه ایالتی پزشکی زاپوروژی

    دانشگاه پزشکی دولتی Zaporizhzhia ، یکی از قدیمی ترین موسسات عالی پزشکی اوکراین ، یک مرکز آموزش عالی دولتی خودمختار (خودمختار) از سطح چهارم (بالاترین سطح) اعتبار است. این دانشگاه مدتها پیش به یک موسسه عالی بین المللی تبدیل شد. در سال 1973 دانشکده مقدماتی برای اتباع خارجی افتتاح شد.

    از آن زمان تاکنون ، بیش از 3 هزار و 500 دانشجو برای ادامه تحصیلات خود در زمینه تخصص های پزشکی-بیولوژیکی در سایر موسسات آموزش عالی اوکراین آموزش دیده اند.

    دانشگاه ملی علوم پزشکی وینیتسا

    در سال 1960 نام نیکولای پیروگوف به موسسه آموزشی داده شد ، در سال 1984 موسسه نشان نشان افتخار دریافت کرد. در سال 1994 ، موسسه پزشکی Vinnytsia با توجه به سطح چهارم اعتباربخشی ، مجوز و اعتبار دانشگاه را دریافت کرد و دارای اعتبار دانشگاه شد. دانشگاه ملی در سال 2002 خریداری شد. در همان سال این دانشگاه از طرف کابینه وزیران اوکراین و رادای Verkhovna Rada اوکراین گواهی افتخار دریافت کرد.

    از زمان کسب مقام دانشگاه ، دانشکده های دندانپزشکی و دارویی به کادر آموزشی مدرن مجهز شدند ، 10 بخش جدید در دانشکده های پزشکی ، دارویی ، دندانپزشکی و تحصیلات تکمیلی افتتاح شد.

    با توجه به بسیاری از شاخص های فعالیت در رتبه بندی وزارت بهداشت اوکراین ، این دانشگاه سالها در موقعیت پیشرو بوده است.

    دانشگاه ایالتی علوم پزشکی ترنوپیل

    TNMU در 12 آوریل 1957 به عنوان یک موسسه پزشکی ترنوپیل تاسیس شد. در اول ژوئیه 1992 ، این موسسه به نام ایوان هورباچفسکی نامگذاری شد. در 30 دسامبر 1997 ، وضعیت آکادمی پزشکی دولتی را دریافت کرد و در 17 نوامبر 2004 ، پس از سازماندهی مجدد ، این موسسه به دانشگاه پزشکی دولتی ایوان هورباچفسکی ترنوپیل تبدیل شد.

    اولین رئیس موسسه پزشکی پترو اوهی و معاون رئیس دانشگاه آرسن مارتینیوک بود. دولت منطقه ای مالکیت دو ساختمان را برای استفاده به عنوان امکانات دانشگاهی و آزمایشگاهی و دو خوابگاه به موسسه منتقل کرد.

    امکانات کلینیک دانشگاه در بیمارستان شهرداری واقع شده بود. در همان زمان ، ساختمان مورفولوژی ، یک خوابگاه و بیمارستان منطقه ای در حال ساخت بودند.

    این موسسه دارای 19 بخش بود و 66 مربی در آن استخدام شده بود كه از این میان كوستیانتین كوانوف ، روستیسلاو-یوری كوماروفسكی ، آناتولی لوكای ، ایوان سیتنیك ، میكولا اسكاكون و یوهن هونچاروك بودند. کلاس اول شامل 210 دانش آموز بود.

    آکادمی تخصصی علوم پزشکی کیف شوپی کا

    موسسه آموزش پیشرفته پزشکان کیف ، امروزه آکادمی ملی پزشکی آموزش تحصیلات تکمیلی به نام P.L. Shupyk ، یکی از اولین موسسات دانشگاهی و تحقیقاتی اوکراین ، در سال 1918 ، در دوره سیستم دولتی اوکراین ، در زمان احیای آموزش ، علوم و فن آوری اوکراین تاسیس شد.

    پس از صدور قطعنامه “در مورد تشکیل آکادمی پزشکی کیف تحصیلات تکمیلی” (13 مه 1996) توسط هیئت وزیران اوکراین ، این موسسه در سال پنجمین سالگرد استقلال اوکراین وضعیت کیفی جدیدی به دست آورد.

    آکادمی به عنوان یک موسسه آموزشی از نوع جدید و دارای سطح IV بالاتر از اعتبار شناخته شد.

    در سال 1998 ، طبق مصوبه هیئت وزیران اوکراین ، به آکادمی نام یک دولتمرد و دانشمند برجسته ، پروفسور Platon L. Shupyk ، که دو بار وزیر بهداشت اوکراین بود ، داده شد. وی سهم بسزایی در توسعه پایگاه علمی ، آموزشی و علمی آکادمی داشت.

    در سال 2006 ، آکادمی مطابق فرمان رئیس جمهور اوکراین ، وضعیت موسسه ملی را به دست آورد.

    دانشگاه علوم پزشکی پولتاوا اوکراین

    UMSA در اوکراین در سال 1921 با عنوان دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی Poltava توسط دانشکده Odontologic آکادمی پزشکی خارکف تاسیس شد. در سال 1967 ، آکادمی به [1] نقل مکان کرد و نام فعلی آن را گرفتند.

    در سال 1994 ، به دلیل پایین بودن میزان مرگ جراحی ، ششمین سطح بالاترین اعتبار در اوکراین و همچنین وضعیت دانشگاه پزشکی دولتی Poltava (PSMU) به آن اعطا شد. از سال 2004 ، PSMU به سطح تایید شده IV رسیده بود.

    دانشگاه پزشکی کریمه اوکراین

    تاریخچه CSMU با دانشکده پزشکی دانشگاه Tavrida آغاز می شود که در 10 مه 1918 تاسیس شد. R. I. Gelvig اولین رئیس دانشگاه و همزمان رئیس دانشکده پزشکی بود. اولین فارغ التحصیلی پزشکان در سال 1922 اتفاق افتاده بود.

    در طول دانشکده 523 پزشک فارغ التحصیل شده اند. در سال 1925 دانشگاه به عنوان موسسه آموزش و پرورش مجدداً سازماندهی شد و دانشکده پزشکی منحل شد.

    به دلیل توسعه کریمه به عنوان یک استراحتگاه درمانی ، در سال 1930 تصمیم گرفته شد که دانشکده پزشکی عالی را در اینجا سازمان دهند. افتتاحیه رسمی موسسه پزشکی کریمه در تاریخ 1 آوریل 1931 انجام شد.

    اولین فارغ التحصیلی (97 دانشجو) در 17 فوریه 1936 اتفاق افتاد. دانشکده دوم ، که کودکان است ، در سال 1938 سازماندهي شد. در سال 1939 دانشكده درمان و پيشگيري به دانشكده پزشكي تغيير نام داد.

    دانشگاه پزشکی لوگانسک اوکراین

    تاریخچه CSMU با دانشکده پزشکی دانشگاه Tavrida آغاز می شود که در 10 مه 1918 تاسیس شد. R. I. Gelvig اولین رئیس دانشگاه و همزمان رئیس دانشکده پزشکی بود. اولین فارغ التحصیلی پزشکان در سال 1922 اتفاق افتاده بود. در طول دانشکده 523 پزشک فارغ التحصیل شده اند. در سال 1925 دانشگاه به عنوان موسسه آموزش و پرورش مجدداً سازماندهی شد و دانشکده پزشکی منحل شد.

    به دلیل توسعه کریمه به عنوان یک استراحتگاه درمانی ، در سال 1930 تصمیم گرفته شد که دانشکده پزشکی عالی را در اینجا سازمان دهند. افتتاحیه رسمی موسسه پزشکی کریمه در تاریخ 1 آوریل 1931 انجام شد. اولین فارغ التحصیلی (97 دانشجو) در 17 فوریه 1936 اتفاق افتاد. دانشکده دوم ، که کودکان است ، در سال 1938 سازماندهي شد.

    در سال 1939 دانشكده درمان و پيشگيري به دانشكده پزشكي تغيير نام داد.

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.