انواع ویزاهای اوکراین

انواع ویزاهای اوکراین

در مقاله ویزاهای اوکراین سعی شده اطلاعاتی در خصوص کشور زیبای اوکراین و ویزاهای اوکراین، به صورت مختصر ارائه شود. اگر سوالی در خصوص ویزاهای اوکراین دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید

فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    آشنایی اولیه با اوکراین

    قبل از صحبت از ویزاهای اوکراین بهتره کمی با این کشور زیبا آشنا بشیم: اوکراین یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و بدون شک زیباترین کشورهای اروپای شرقی است. اوکراین چهل و چهارمین کشور بزرگ جهان و پس از روسیه دومین کشور وسیع در اروپا است. این کشور از زمین ها و دشت های مسطحی تشکیل شده است و دارای رودخانه ها و کوه های بسیاری است که طبیعت بی نظیر اوکراین را شکل دادند. آب و هوای اوکراین معتدل قاره ای است و بارش باران در نقاط مختلف آن متفاوت است.

    جمعیت این کشور بالغ بر ۴۳٫۷ میلیون نفر می‌باشد. نوع حکومت این کشور جمهوری است و زبان رسمی آن زبان اوکراینی است البته زبان روسی نیز کاربرد گسترده دارد.


    اوکراین یکی از مهمترین کشورهای معدنی دنیاست که از نظر تنوع و حجم ذخایر در دنیا کم‌نظیر است، همچنین روسیه نصف نیاز خود به آهن و فولاد را از اوکراین تا مین می کند! و همچنین ۴۰ درصد از سنگ منگنز دنیا نیز از این کشور صادر می‌شود.

    ویزای اوکراین


    انواع ویزاهای اوکراین


    ویزای ترانزیتی: این  یکی از ویزاهای اوکراین است با عنوان ویزای Type B شناخته می‌شود، این ویزا با هدف عبور از کشور اوکراین و برای سفر به کشور دیگر ارائه می‌شود. این نوع ویزای ترانزیت برای مدت پنج روز صادر می شود.


    ویزای کوتاه‌مدت: این یک دیکر از ویزاهای اوکراین است که با نام Type C شناخته می‌شود هنگامی صادر می‌شود که شخص بازدیدکننده از اوکراین قصد اقامت در این کشور تا 90 روز را داشته باشد. این ویزا عنوان ویزای تک ورود، دو یا چند ورود به مدت ۶ ماه صادر می شود اما برای دوره بیش از ۵ سال اعتبار ندارد.

    ویزای گردشگری نیز از نوع این ویزا بوده و شما در صورت سفر به اوکراین باهدف گردشگری باید اقدام به دریافت ویزای گردشگری یا همان ویزای کوتاه‌مدت بکنید.


    ویزای بلندمدت: ویزای بلندمدت نیز یکی دیگر از ویزاهای اوکراین می‌باشد مه به افرادی ارائه می‌شود که قصد اقامت موقت در اوکراین برای بیش از ۹۰ روز را دارد. این نوع ویزا با نام ویزای Type D نیز شناخته شده و به ‌صورت چندنفره ارائه شده است.

    ‌‌ویزای اوکراین

    همچنین بخوانید:

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.