دانشگاه فنی اوکراین یا پلی تکنیک کیف

دانشگاه فنی اوکراین یا پلی تکنیک کیف

معرفی دانشگاه ملی و فنی اوکراین یا موسسه پلی تکنیک کیف

اوکراین پس از روسیه بزرگ ترین کشور در اروپا می باشد که سالانه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به آن مهاجرت می کنند. کشور اوکراین دارای مزایای زیادی برای تحصیل می‌باشد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

  • دانشگاه های کشور اوکراین هیچ گونه سختی برای ورود نداشته، شرط معدل ندارند و دانشجویان در هر رشته ای و با هر مدرکی می توانند وارد بهترین دانشگاه های اوکراین شوند.
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کشور اوکراین فراهم است.
  • بهترین دانشگاه های اوکراین در سراسر جهان معروف هستند. دانشگاه های اوکراین در ردیف دانشگاه هایی هستند که مورد تایید آمریکا و اروپا می باشند.
  • تحصیل در دانشگاه های اوکراین به شما این امکان را می دهد که به راحتی ۲۰ ساعت در هفته را به کار مشغول بوده و درآمد به دست آورید.
  • تحصیل در این کشور شما را راضی می کند چون هم کیفیت آموزش در سطح قابل قبولی قرار دارد و هم هزینه تحصیلتان نسبت به خیلی از کشورهای دیگر کمتر می شود.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت تحصیل در دانشگاه‌های اوکراین شما را از امتیاز زیادی برخوردار می‌سازد و شما امکان تحصیل در بهترین کشور را دارید. در این مطلب قصد داریم برای شما اسامی بهترین دانشگاه های اوکراین را ذکر کنیم تا شما را در تصمیم گیری بهتر برای اخذ اقامت دانشجویی یاری نماییم.

‌‌

دانشگاه ملی و فنی اوکراین یا موسسه پلی تکنیک کیف

دانشگاه فنی اوکراین یا موسسه پلی تکنیک کیف

National Technical University of Ukraine Kyiv Polytechnic Institute

دانشگاه ملی و فنی اوکراین یا همان موسسه‌ی پلی تکنیک کیف رتبه‌ای ما بین ۵۰۱ تا ۵۵۰ بین المللی و همین‌طور رتبه ۴۹ در رتبه‌بندی EECA  امسال را به ‌خود اختصاص داده است. این دانشگاه در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور اوکراین با بیش از ۳۶ هزار دانشجو در دو شعبه‌ی خود یکی در شهر کیف و دیگری در شهر سیلاووتچی است.

این موسسه‌ی آموزش عالی یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های اوکراین است که توانسته است مهندسین و دانشمندان برجسته‌ی جهانی، از جمله سرگئی کرولوف را تربیت کند.

دانشگاه ملی و فنی اوکراین یا موسسه پلی تکنیک کیف

مشاوره رایگان ویزا و اقامت

09101424896

09101424896

همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 17:00
یک شنبه
9:00 تا 17:00
دو شنبه
9:00 تا 17:00
سه شنبه
9:00 تا 17:00
چهار شنبه
9:00 تا 17:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.