دانشگاه های گروه ب و ج اوکراین

دانشگاه های گروه ب و ج اوکراین
فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    دانشگاه های گروه ب و ج اوکراین را که مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران هستند و در لیست این وزارت روی سایت قرار داده را در این مقاله برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

    اوکراین پس از روسیه بزرگ ترین کشور در اروپا می باشد که سالانه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به آن مهاجرت می کنند. کشور اوکراین دارای مزایای زیادی برای تحصیل می‌باشد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

    • دانشگاه های کشور اوکراین هیچ گونه سختی برای ورود نداشته، شرط معدل ندارند و دانشجویان در هر رشته ای و با هر مدرکی می توانند وارد بهترین دانشگاه های اوکراین شوند.
    • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کشور اوکراین فراهم است.
    • بهترین دانشگاه های اوکراین در سراسر جهان معروف هستند.
    • بهترین دانشگاه های اوکراین در ردیف دانشگاه هایی هستند که مورد تایید آمریکا و اروپا می باشند.
    • تحصیل در دانشگاه های اوکراین به شما این امکان را می دهد که به راحتی ۲۰ ساعت در هفته را به کار مشغول بوده و درآمد به دست آورید.
    • تحصیل در این کشور شما را راضی می کند چون هم کیفیت آموزش در سطح قابل قبولی قرار دارد و هم هزینه تحصیلتان نسبت به خیلی از کشورهای دیگر کمتر می شود.

    با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت تحصیل در بهترین دانشگاه های اوکراین شما را از امتیاز زیادی برخوردار می سازد و شما امکان تحصیل در بهترین کشور را دارید. در این مطلب قصد داریم برای شما یکی از بهترین دانشگاه های اوکراین را ذکر کنیم تا شما را در تصمیم گیری بهتر برای اخذ اقامت دانشجویی یاری نماییم.

    دانشگاه ملی تاراس شفچنکو کی‌یف اوکراین

    گروه ب (خوب)

    Ivan Franko National University of Lviv

    دانشگاه لووف یا به‌طور رسمی دانشگاه ملی ایوان فرانکو لووف یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور اوکراین می‌باشد. این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه کشور اوکراین و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا بوده و تأسیس آن به بیش از ۳۵۰ سال پیش در سال ۱۶۶۱ بازمی‌گردد. لویو در گویش روسی به صورت لووف تلفظ می‌شود.

    این دانشگاه مخصوصاً در زمینهٔ ریاضیات و فیزیک چهره‌های مطرحی نظیر استنی‌سواف اولام، استفان باناخ، ماریان اسمولوخوفسکی و یانوش بویویی را در خود پرورش داده است. از دیگر افراد مشهور این دانشگاه می‌توان به استانیسلاو لم، ایگناتسی یان پادرفسکی و ژاکوب کارول پارناس اشاره نمود.

    دانشگاه بوگامولتس اوکراین

    Karazin Kharkiv National University

    دانشگاه ملی کارازین خارکف یکی از دانشگاه‌های مهم اوکراین است که در شهر خارکف واقع شده و با تلاش واسیل کارازین در سال ۱۸۰۵ بنیان نهاده شده‌است. دانشگاه خارکف پس از دانشگاه لویو قدیمی‌ترین دانشگاه اوکراین است.

     
    دانشگاه بوگامولتس اوکراین

    Lviv Polytechnic National University

    لووف پلی‌تکنیک بزرگ ترین دانشگاه علمی در لووف اوکراین است. از زمان تأسیس آن در سال ۱۸۱۶، یکی از مهمترین مراکز علم و فناوری در اروپای مرکزی بوده‌است.

    در جمهوری دوم لهستان، پلی تکنیک یکی از مهم‌ترین کالج‌های فنی در این کشور و مهم‌ترین پلی تکنیک ورشو بود.

    National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”

    دانشگاه ملی فنی “موسسه پلی تکنیک خارکف” در شهر خارکف ، بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه فنی در شرق اوکراین است. این دانشگاه در سال 1885 تاسیس شد و دومین دانشگاه فنی قدیمی در امپراتوری روسیه سابق (پس از موسسه فناوری ایالتی سن پترزبورگ) و در قلمرو اوکراین مدرن (پس از پلی تکنیک Lviv) است.

    National Technical University of Ukraine (Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute), Ukraine

    دانشگاه فنی ملی اوکراین “ایگور سیکورسکی موسسه پلی تکنیک کیف” دانشگاه بزرگی در کیف ، اوکراین است. در ژانویه 2012 ، رتبه بندی وبومتریک KPI در 1000 برتر قرار گرفت – از بین 20300 دانشگاه در 510 امین مکان (957th) (فوریه 2013) مقام 957 را بدست آورد.

    Sumy State University

    دانشگاه ایالتی Sumy یک موسسه آموزش عالی با اعتبار چهارم در Sumy ، اوکراین است. این دانشگاه حدود 14000 دانشجو دارد که در 55 رشته و 23 رشته در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ، تخصص و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. حدود 1750 دانشجوی خارجی تقریباً 50 کشور جهان را نشان می دهند.

    Taras Shevchenko National University of Kyiv

    دانشگاهی در شهر کیف ، پایتخت اوکراین است که در سال ۱۸۳۴ با نام ولادیمیر مقدس تأسیس شد  و  بعد ها نام آن تغییر کرد. دانشگاه شفچنکو سومین دانشگاه قدیمی کشور اوکراین است.

     این دانشگاه دارای رتبه 15 در میان دانشگاه ها و رتبه 5 در میان موسسات آموزش عالی می باشد.

    گروه ج (متوسط)

    Donetsk National University

    (یکی از دانشگاههای برتر دانشگاه اوکراین) تاریخچه دانشگاه از سال 1937 از لحظه ایجاد یک موسسه آموزشی در دونتسک (استالینو آن زمان) آغاز می شود. در سال 1965، این موسسه به دانشگاه ایالتی دونتسک تبدیل شد.

    در سال 2000 به مقام ملی اعطا شد و در سال 2014، به دلیل جنگ در دونباس، تعدادی از معلمان و دانش آموزان دونتسک را ترک کردند و متعاقباً دانشگاه را به عنوان دانشگاه ملی واسیل استوس دونتسک در وینیتسیا تأسیس کردند.

     در همان زمان، اکثر معلمان و دانشجویان در دونتسک باقی ماندند، بنابراین دانشگاه را به دو قسمت تقسیم کردند.

    Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas

    دانشگاه ملی فنی نفت و گاز ایوانو-فرانکیفسک اوکراین یک موسسه آموزش عالی در ایوانو-فرانکیوسک، اوکراین است.

    از زمان تاسیس در سال 1967، این دانشگاه به دلیل تهیه متخصصان واجد شرایط و باتجربه برای صنایع نفت و گاز شناخته شده است. با این وجود، این برنامه گسترش یافته است و می تواند در زمینه اقتصاد، مدیریت و حقوق آموزش مستقیمی داشته باشد که ارتباط مستقیمی با نیازهای صنعت انرژی دارد.

    دانشگاه نفت و گاز ایوانو-فرانکیفسک رویکردی دوگانه در مورد تحصیل دانشجویان خود دارد: در کلاس ها دانش نظری ارائه می شود. سپس با کار در “کلاس های میدانی” دانشگاه یا با گذراندن دوره کارآموزی در مشاغل و سازمان های منطقه ای، متخصصان آینده تجربه عملی می یابند.

    Kharkiv National University of Radio Electronics

    دانشگاه ملی رادیو الکترونیک خارکف (NURE) یک موسسه آموزش عالی با بالاترین سطح اعتبار در اوکراین است. این دانشگاه با بیش از 7000 دانشجو و 30 مرکز علمی یکی از قدیمی ترین دانشگاه های فناوری در اوکراین است.

    این شرکت از توانایی های تحقیقاتی و آموزشی قوی در زمینه مهندسی برق، الکترونیک، ارتباطات از راه دور، ICT و فناوری های رایانه ای برخوردار است.

    NURE میزبان آکادمی بین المللی رادیو و الکترونیک کاربردی است. NURE در توسعه آموزش از راه دور در اوکراین پیشگام بود. این تخصص بالایی در معرفی فن آوری های نوآورانه در آموزش و تجارت دارد.

    Kyiv National university of Technologies and Design

    دانشگاه ملی فناوری و طراحی کی یف (KNUTD) (اوکراینی یک دانشگاه در اوکراین است. در تاریخ 1 اکتبر 1930 به عنوان موسسه صنایع چرم کیف در كیو پایتخت این کشور تاسیس شد.

    دیگر دانشگاه های گروه ج

    Kyiv National University of Trade and Economics) KNUTE)

    National  Aerospace University” KHAI”

    National Academy of Sciences of Ukraine

    National Aviation University

    National University Odessa Law Academy

    National University of Life Science & Environmental Studies (National Agricultural University)

    National University of Ostroh Academy

    Ostrogradsky National University of Kremenchuk

    Petro Mohyla Black Sea National University

    South Ukrainian National Pedagogical University Named after K.D.Ushynsky

    Ternopil National Economic University

    Uzhhorod National University

    Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.