اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند

اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند

اخذ اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند


امروزه بسیاری از افراد برای بالا بردن کیفیت زندگی خود اقدام به مهاجرت می کنند. اگر به فکر آینده فرزندتان هستند باید قبل از تولد فرزند خود به خوبی گزینه‌های مهاجرت را بررسی کنید و برای فرزندتان بهترین گزینه را انتخاب کنند. یکی از بهترین راه‌ها اخذ اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند است.

فرزند شما با داشتن پاسپورت دوم میتواند بدون دریافت ویزا به کشورهای زیادی سفر کند که این امکان برای افراد معمولی وجود ندارد‌. امکان زندگی در کشور دیگر و داشتن پاسپورت دوم، آینده بهتری را برای فرزندتان تامین خواهد کرد. 

همچنین فرزند متولد شده در خاک کشور اوکراین که از ابتدا دارای دو پاسپورت است، میتواند حق شهروندی و پاسپورت سوم خود را به راحتی دریافت کند. همچنین علاوه بر فرزند، پدر و مادر نیز می توانند به واسطه تابعیت و اقامت فرزند به دنیا آمده در کشور مورد نظر، خود نیز اقامت آن کشور را دریافت کنند.

اقامت از طریق تولد


راههای کسب اقامت از طریق تولد فرزند


کسب اقامت از دو طریق امکان پذیر می باشد:
1–اصل خون:

اصل خون به روشی گفته می شود که فرد بر اساس ملیت پدر و مادر خود می تواند شهروندی یک کشور را دریافت کند. اکثر کشورهای اروپایی و استرالیا از این قانون تبعیت می کنند و در صورتی اقامت را به فرزندی که در کشور متولد شده اعطا می کنند که پدر یا مادر ملیت کشور مورد نظر را داشته باشند.

۲-اصل خاک:

اصل خاک یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت در کشورهای دیگر است که بر اساس آن در کشورهایی که از قانون اصل خاک تبعیت میکنند، اگر فردی فرزند دار شود می تواند برای فرزند خود اقامت یا شهروندی آن کشور را دریافت کند. در ارتباط با اصل خاک، تفاوتی برای دولت های این کشورها نمی کند که والدین از چه روش هایی وارد کشور می شوند. 

یعنی این قانون فرزند والدینی که با ویزای توریستی یا همان ویزای موقت و یا حتی کسانی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده باشند، را نیز شامل میشود. تنها افرادی که مشمول این قانون نمی شوند دیپلماتها هستند که با پاسپورت دیپلماتیک در کشوری سکونت دارند.

اقامت از طریق تولد

اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در کشورهای مختلف


گرفتن شهروندی و اقامت برای فرزندان به دنیا آمده در برخی کشورها کار بسیار ساده‌ای است، تنها لازم است که بعد از تولد نوزاد، مراحل اداری ازجمله پر کردن تعدادی فرم و فرستادن درخواستی رسمی طی شود.

بدین ترتیب دیگر فرزند برای گرفتن اقامت نیاز به گذراندن مراحل بسیار پیچیده و سخت را نخواهد داشت و به راحتی می تواند در تمام طول عمر خود از مزایای شهروندی کشوری که در آن به دنیا آمده است بهره مند شود. کشورهایی که گرفتن اقامت در آنها راحتتر اتفاق می افتد معمولا از قانون اصل خاک تبعیت می کنند.

‌‌

کشورهایی همچون کانادا، امریکا، آرژانتین، اوکراین، برزیل، مکزیک، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادو، پاراگوئه، ونزوئلا و بسیاری کشورهای دیگر از قانون اصل خاک تبعیت میکنند.


پاسپورت کشورهای پیشرفته مزایای زیادی را برای دارنده ی آن به ارمغان می‌آورد اما از طرفی برای کشورهای میزبان و دهنده پاسپورت نیز مزایایی دارد از جمله افزایش شمار مالیات دهندگان کشور که به وسیله آن می توانند هزینه‌های بودجه‌ی سرسام آور خود را تا حدی از این طریق پوشش بدهند.

اقامت از طریق تولد

اخذ اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند


از جمله مهمترین و بهترین کشورهایی که در حال حاضر مورد توجه روز افزون بسیاری از افراد برای مهاجرت و اقامت قرار گرفته است کشور اوکراین می باشد که برای اعطای اقامت از اصل قانون خاک تبعیت می کند. این قانون باعث شده است که اخذ اقامت در این کشور به سادگی انجام بپذیرد.

اوکراین کشوری اروپایی است و دارای امکانات خوب آموزشی، پزشکی، اقتصادی، بیمه و مزایا است و حتی خدمات پزشکی برای زایمان زوجینی که این کشور را برای اقامت خود و فرزندشان انتخاب کرده اند و به هر روشی به آن مهاجرت کرده‌اند ارائه می دهد، و برخالف کشورهای اروپایی دیگر که هزینه های اقامت و تابعیت در آن بسیار بالاست این امکان را به افراد می دهد که با هزینه های کمتر و راههای آسانتر به مقصود خود دست یابند. با توجه به نکات مذکور اوکراین می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این امر باشد.

اقامت از طریق تولد


لازم به ذکر است که با تولد فرزند اول مسیر برای دریافت اقامت زوجین و فرزندان دیگر هموار خواهد شد و با داشتن اقامت اوکراین سفر به کشورهای اروپایی و آمریکا با سهولت بیشتر انجام می پذیرد. با پاسپورت اوکراینی که از معتبرترین پاسپورت های جهان است می توانید بدون اخذ ویزا به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. کشورهای آمریکا و کانادا به افرادی که تابعیت اوکراینی دارند ویزای های ده ساله اوکراینی اعطا میکنند.

درسال های اخیر دولتمردان اوکراین در تلاش‌اند تا به اتحادیه اروپا پیوسته و نام خود را در لیست یک اروپای واحد ثبت نمایند، البته از ماه ژوئن ۲۰۱۷ ، گذرنامه اوکراینی تاحد چشمگیری ارتقا یافت وسبب شد تا سفربه کشورهای بدون ویزا با گذرنامه اوکراینی افزایش یابد تا جایی که امروزه گذرنامه اوکراینی از گذرنامه های خوب و رده بالا در جهان به حساب می آید.

طبق آخرین آمار با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی با گذرنامه اوکراینی می توان به ۱۳۰ کشور بدون اخذ ویزا سفر کرد. تابعیت اوکراین در واقع تحت حاکمیت قوانین شهروندی و قوانین مصوب این کشور است به گونه‌ای که براساس ماده ۶ قانون تابعیت اوکراین شخص متولد شده در خاک اوکراین با پدر و مادر بدون تابعیت اوکراین که دارای اقامت قانونی دراین کشور باشند، به همراه پدر و مادر می‌تواند تابعیت اوکراین را دریافت نماید.

اقامت از طریق تولد


سخن آخر


برای افرادی که توانایی انتخاب کشوری برای تولد فرزند خود را دارند، این کار میتواند بهترین قدم برای آینده فرزندشان و حتی خودشان به شمار برود. در دنیایی که شرایط اقتصادی و سیاسی روز به روز تغییر میکند، داشتن پاسپورت دوم و امکان زندگی در کشوری دیگر ابزار مهمی برای بیمه کردن خود و خانواده از خطرات احتمالی به شمار میرود.


اگر به دنبال بهترین گزینه برای تولد فرزند خود هستید، میتوانید با تماس با موسسه سون تراول علاوه بر اطلاع از آخرین قوانین و تغییرات در رابطه با قانون اصل خاک، مقدمات سفر خود را نیز به بهترین نحو ممکن فراهم نمایید.

مشاوره رایگان ویزا و اقامت

09101424896

09101424896

همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 17:00
یک شنبه
9:00 تا 17:00
دو شنبه
9:00 تا 17:00
سه شنبه
9:00 تا 17:00
چهار شنبه
9:00 تا 17:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.