دانشگاه ملی کارازین خارکف

دانشگاه ملی کارازین خارکف

همانطور که می‌دانید در سایت سون تراول به معرفی دانشگاه های اوکراین می‌پردازیم، در این مقاله هم سعی شده اطلاعات مفیدی از دانشگاه ملی کارازین خارکف اوکراین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، اگر در انتها سوالی دارید می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

دانشگاه کارازین خارکف اوکراین

اوکراین پس از روسیه بزرگ ترین کشور در اروپا می باشد که سالانه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به آن مهاجرت می کنند. کشور اوکراین دارای مزایای زیادی برای تحصیل می‌باشد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

  • دانشگاه های کشور اوکراین از جماه دانشگاه ملی کارازین خارکف هیچ گونه سختی برای ورود نداشته، شرط معدل ندارند و دانشجویان در هر رشته ای و با هر مدرکی می توانند وارد بهترین دانشگاه های اوکراین شوند.
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در کشور اوکراین فراهم است.
  • بهترین دانشگاه های اوکراین در سراسر جهان معروف هستند.
  • بهترین دانشگاه های اوکراین در ردیف دانشگاه هایی هستند که مورد تایید آمریکا و اروپا می باشند.
  • تحصیل در دانشگاه های اوکراین به شما این امکان را می دهد که به راحتی ۲۰ ساعت در هفته را به کار مشغول بوده و درآمد به دست آورید.
  • تحصیل در این کشور شما را راضی می کند چون هم کیفیت آموزش در سطح قابل قبولی قرار دارد و هم هزینه تحصیلتان نسبت به خیلی از کشورهای دیگر کمتر می شود.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت تحصیل در بهترین دانشگاه های اوکراین از جمله دانشگاه کارازین اوکراین شما را از امتیاز زیادی برخوردار می سازد و شما امکان تحصیل در بهترین کشور را دارید. در این مطلب قصد داریم برای شما اسامی بهترین دانشگاه های اوکراین را ذکر کنیم تا شما را در تصمیم گیری بهتر برای اخذ اقامت دانشجویی یاری نماییم.

دانشگاه ملی کارازین خارکف

 

دانشگاه ملی کارازین خارکف (Karazin Kharkiv National University)

دانشگاه ملی کارازین خارکف اوکراین در رنکینگ پیشرفت قابل توجهی داشت و توانست بیش از ۱۰۰ رتبه بالا برود و از رتبه ۴۹۱ به رتبه ۳۸۲ برسد.

این دانشگاه اوکراین در شهر خارکف قرار دارد و با توجه به اینکه در سال ۱۸۰۴ تاسیس شده دومین دانشگاه قدیمی اوکراین است.

در این دانشگاه،دانشکده های زیادی مثل پزشکی، قانون، فیزیک، فلسفه، جغرافی، تاریخی، جامعه شناسی، شیمی، اقتصاد، بیولوژی و … وجود دارد.

دانشگاه ملی کارازین خارکف

مشاوره رایگان ویزا و اقامت

09101424896

09101424896

همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 17:00
یک شنبه
9:00 تا 17:00
دو شنبه
9:00 تا 17:00
سه شنبه
9:00 تا 17:00
چهار شنبه
9:00 تا 17:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.