ویژگی های شخصیتی مردم اوکراین چیست؟

ویژگی های شخصیتی مردم اوکراین چیست؟
فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top

    معرفی کلی اوکراین

    اوکراین بزرگترین کشور اروپایی است و تمام خاک این کشور از نظر جغرافیایی در قاره اروپاست. مردم اوکراین مردمی شاد با فرهنگی مرکب از شرق و غرب هستند.
    در اوکراین شهری به نام راخوف وجود دارد که در منطقه کارپاتا قرار گرفته است. جالب است بدانید در قرن نوزدهم این شهر به مرکز جغرافیایی اروپا مشهور بوده است.

    اوکراین از نظر طبیعت بسیار متنوع و دیدنی است. زبان این کشور اوکراینی است و بعد از زبان ایتالیایی خوش آهنگ ترین زبان دنیاست.
    مردم اوکراین سیستم دیدگاهی و جهانبینی خاص خودشان را دارند که تمام آن انعکاس دهنده شخصیت ملی، ارزش های اخلاقی، سبک زندگی و نوع رفتارشان هست.

    معرفی اوکراین

    پیشینه فرهنگ اوکراین

    ذهنیت مردم اوکرین نشأت گرفته از دو لایه اصلی تاریخی‌ست که بر روی فرهنگ آنها تاثیر گذار بوده است.

    دو سیستمی که ذهنیت و آداب و رسوم مردم اوکراین را تعیین می کند، از این قرار است:

    اولی سیستم کشاورزی آنهاست که برخاسته از حاصلخیزی خاک اوکراین است. به همین دلیل است که کشاورزی شغل اول مردم این کشور است. مورد دوم هم ریشه قزاقی این کشور پهناور است.

    با اینحال کشاورزی بسیار قدیمی تر است و درحقیقت از اعماق فرهنگ هند و اروپایی گرفته شده، ولی مورد دوم در قرون وسطی شکل گرفته است.
    این باورهای مربوط به زمین و کشاورزی در مردم اوکراین بسیار عمیق است. تا جایی که افسانه ای در بین مردم این کشور وجود دارد که انسان را نشأت گرفته از زمین می‌داند. آنها می گویند خداوند مرد را از خاک زمین آفریده است.

    اوکراینی ها در تمام داستان ها و افسانه هایشان به ابزارآلاتی که در کشاورزی و پختن نان کاربرد دارد، خواستگاه الهی میدهند. در حقیقت در اوکرین فرهنگ کشاورزی است که بر روی همه چیز تاثیر می گذارید.

    معرفی اوکراین

    آداب معاشرت در تجارت با اوکراینی ها

    در اوکراین تمام شرکت های بزرگ و قانونی، آداب معاشرت اروپایی را رعایت می کنند و اغلب آنها از قوانین شرکت های چند ملیتی استفاده می کنند.
    اگر قرار است با اوکراینی ها رفت و آمد کنید به یاد داشته باشید که آنها در جلسات اول بسیار رسمی برخورد می کنند، ولی بعد از اینکه مدتی از آشنایی بگذرد، گفت و گوهای صمیمی‌تری را تجربه خواهید کرد.

    گاهی ممکن است در جلسات اول یک قرارداد کاری هیچ صحبتی از تجارت و معامله به میان نیاید و فقط تمام گفت و گو حول موضوعاتی دیگر جهت آشنایی بیشتر بچرخد. به این شکل سعی می کنند تا فضا آرامتر شود و جو راحت تری بوجود بیاید. بعد از آن سراغ موضوعات جدی تر همچون تجارت و بیزینس می روند.

    نکته مهم:

    این نکته را در معامله با یک فرد اوکراینی همیشه بخاطر داشته باشید: از قبل برای جلسات و قرار مقالات هایتان برنامه ریزی کنید. بدون برنامه ریزی و ناگهانی به ملاقات کسی جهت بیزینس نروید و برای اینکار زمان تعیین کنید.

    اگر قرار است در اوکراین به یک جلسه کاری بروید بهتر است کارت ویزیت تان حتما همراهتان باشد. برای نتیجه بیشتر، بهتر است کارت ویزیت تان به زبان اوکراینی هم اطلاعاتی داشته باشد. بدین ترتیب تاثیر بهتری در طرف مقابل تان ایجاد خواهید کرد.

    با این ترفند می توانید بخواهید که همه اسناد و مدارک را برای شما به صورت دو زبانه ارائه نمایند.

    معرفی اوکراین

    خصوصیات اخلاقی اوکراینی ها در کار

    اوکراینی ها بسیار مهمان نواز هستند و دوست دارند حتی برای اتفاقات جزئی (مثل آشنا شدن با شما) جشن بگیرند. اگر بعد از یک جلسه کاری شما را به یک مهمانی خصوصی یا جلسه غیر کاری دعوت کردند، تعجب نکنید!

    تمام این موارد بر میگردد به همان چیزی که در اول به آن اشاره کردیم. مشخصه های ملی شخصیتی اوکراینی ها نشأت گرفته از دو ذهنیت کاملا مختلف است: قزاق ها و کشاورزی.

    در فرهنگ قزاق ها در همه امور مردها تقدم دارند و برخلاف آن در کشاورزی نقش اصلی را زن ها ایفا می کنند.

    دقیقا به همین دلیل است که در شرکت ها و ادارات اوکراینی می بینید که زن ها و مردها در شرایط و حقوق مساوی با یکدیگر کار می کنند. اگر در اوکراین به سراغ ادارات و شرکت ها بروید، متوجه می شوید که زن ها و مردها در رأس امور مسائلی همچون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در حال فعالیت هستند.

     

    معرفی اوکراین

     


    ویژگی های شخصیتی اوکراینی ها

    جزو ویژگی های شخصیتی اوکراینی علاوه بر خونگرمی و مهمان نوازی، صمیمیتی است که به سرعت در بین روابط خود ایجاد می کنند.
    یکی دیگر از ویژگی های شخصیتشان نیز پر حرفی‌شان است که معمولا با حرکات زیاد دست و بدن نیز همراه است.

    ولی اصلا نگران نباشید! قرار نیست آنها با پرحرفیشان در زندگی خصوصی‌تان کنکاش کنند یا سوالی در این مورد بپرسند. آنها به خوبی یاد گرفته اند که حریم خصوصی یکدیگر را حفظ کنند و سوالی در این مورد نپرسند تا یکدیگر را اذیت کنند.

    اوکراینی ها به شدت فردگرا هستند. یعنی منافع خودشان را بالاتر از بقیه می دانند. شاید دلیل آن اتفاقاتی است که در طول زمان و تاریخ برایشان افتاده است. آن ها در در طول تاریخ رنج ها و مشکلات زیادی را تحمل کرده اند.

    دقیقا همین امر باعث شده است که این تفکر درآنها نهادینه شود: هر فرد باید به فکر خودش باشد. چون معلوم نیست در آینده چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

    با همه این حرف‌ها آن ها انسان‌های خوش بینی هستند. انسانیت و شرافت سرلوحه زندگی شان است و برایشان بسیار مهم است.

    با اینکه اوکراینی ها انسان‌هایی احساساتی و معنوی هستند، یکی از خصیصه‌های مهم‌شان این است که از وارد شدن به مشکلات دیگران به شدت پرهیز می کنند.

    یعنی سعی می کنند، در مشکلات دیگران دخالتی نکنند (درست برعکس ما ایرانیان!)

    در همین مورد هم ضرب‌المثلی دارند: من چیزی نمی دونم چون خونه‌ی من روی لبه‌ی پرتگاه است !

    چشم اندازهای جذاب ولی نامشخص برای اوکراینی ها جالب نیست و سراغش نمی‌روند.

    برای آن‌ها واقعیت‌های قابل دسترسی و دستیابی وسوسه انگیزتر است. نه چیزهایی که رویایی است و بر پایه حدس و گمان خواهد بود.

    مردم اوکراین بسیار اقتصادی هستند، آن‌ها محافظه کار و صرفه‌جو هستند.

    همین خصوصیت باعث شده تا برای آینده و پس‌انداز برای آن بسیار تلاش کنند تا بتوانند راحت‌تر زندگی کنند.

    مهمان نوازی اوکراینی ها:

    جالب اینجاست که این صرفه جویی و تمایل شدیدشان برای پس انداز به هیچ وجه مهمان نوازی شان را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

    آنها دوست دارند از مهمان پذیرایی کنند و همیشه اینکار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند.

    همیشه در خانه های اوکراینی با مهمان با احترام زیاد برخورد می شود و با سفره پر و پیمانی از مهمان پذیرایی می کنند. در این میان نیز همه تلاش‌شان را می کنند که مهمان ها احساس راحتی و لذت زیادی داشته باشد.

    یکی دیگر از خصیصه‌های جالب مردم اوکراین حس کنجکاوی و علاقه‌مندی‌شان برای یادگیری چیزهای جدید است. آن ها همیشه دوست دارند چیزهای جدیدی یاد بگیرند و کنجکاو هستند برای اینکه آنها را امتحان نمایند و دست رد به تجربه جدید نمی زنند.

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.