اینترنت در اوکراین

اینترنت در اوکراین

اوکراین با بسیاری چیزها شناخته شده و معروف است. در میان آنها قیمت های مناسب و معقول برای زندگی از همه معروف تر است. یکی از هزینه های زندگی که امروزه با آن روبرو هستیم، هزینه های تلفن و اینترنت است. در این مقاله سعی کرده ایم 5 عدد از بهترین ارائه دهندگان اینترنت در اوکراین را با تعرفه های آنها انتخاب و به شما معرفی کنیم.

اگر قصد زندگی در اوکراین را دارید پیشنهاد میکنیم جهت آشنایی کامل با اوکراین اول مقاله صفر تا صد اقامت اوکراین را بخوانید.

فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top
    اینترنت در اوکراین

     Lanet

    لانت یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی در اوکراین است. این شرکت در میان لیست محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت در اوکراین قرار دارد.

    اینترنت نامحدود و همچنین اشتراک شبکه های تلویزیونی همان چیزی است که مشتریان را در لانت جذب می کند. اتصال به این شرکت برای کسانی که در ساختمانهای آپارتمانی زندگی می کنند رایگان است. در حال حاضر ، Lanet سه تعرفه برای اتصال به اینترنت ارائه می دهد: الماس (500 مگابیت در ثانیه) ، روبی (300 مگابیت در ثانیه) ، و کروند (100 مگابیت در ثانیه).

    تعرفه الماس دسترسی به اینترنت با سرعت حداکثر 1000 مگابیت در ثانیه را برای اولین اتصال و با حجم 3000 گیگابایت ترافیک فراهم می کند. پس از آن، سرعت دسترسی تا پایان دوره خدمات به 500 مگابیت بر ثانیه حفظ خواهد شد. قیمت خدمات ماهانه 237 گریونی با 50٪ تخفیف برای هر سه ماه قرارداد است.

    تعرفه روبی سرعت حداکثر 1000 مگابیت بر ثانیه را برای اولین اتصال و با حجم 1500 گیگابایت ترافیک و 300 مگابیت در ثانیه را برای دوره های بعد ارائه می دهد. قیمت خدمات در هر 30 روز 187 گریونی است. در حال حاضر هیچ تبلیغی یا تخفیفی برای این بسته تعرفه ای در دسترس نیست.

    سرانجام ، ارزانترین تعرفه لانت ، کروند ، اتصال اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد. این شرکت برای مدت 30 روز 147 گریونی از شما دریافت می کند.

    جدا از خدمات ذکر شده ، Lanet بسته های “اینترنت + تلویزیون” را برای کسانی که دوست دارند از هر دو لذت ببرند و هزینه کمتری پرداخت می کنند ، در نظر گرفته است. سایت این شرکت نیز در حال حاضر فقط به زبان های اوکراینی و روسی موجود است.

    Kyivstar

    در حالی که کیو استار بیشتر به عنوان اپراتور تلفن همراه شناخته می شود ، این شرکت با سابقه 20 ساله در اوکراین خدمات اینترنتی را نیز ارائه می دهد. طبق گفته گروه مشاوران آمریکایی، کیو استار در حال حاضر به 500 شرکت بزرگ اروپای مرکزی و شرقی تعلق دارد و بیش از 26 میلیون مشتری دارد.

    نرخ تعرفه Kyivstar در حال حاضر کمتر از متوسط ​​هزینه اینترنت در اوکراین است (90 گریونی در ماه در مقایسه با میانگین 140 گریونی در ماه برای سایر  پروایدرها). شایان ذکر است که اولین پرداخت برای اتصال 180 گریونی است زیرا شما دو ماه اول را باید یکجا پرداخت نمایید. با این قیمت شرکت کیو استار اینترنت نامحدودی با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه ارائه می دهد. بسته به موقعیت مشتری، ممکن است نیاز به خرید روتر نیز باشد: معمولی 300 گریو یا پیشرفته برای 1000 گریو.

    Kyivstar برای کسانی که دوست دارند یک تیر را با دو نشان بزنند، بسته “موبایل + اینترنت” را با 50 دلار تخفیف ارائه می دهد. بسته به قرارداد تلفن همراه ، قیمت از 140 گریو شروع می شود. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت Kyivstar پیدا کنید (البته سایت به زبان اوکراینی یا روسی است)

    Volia

    وولیا 7.7% از بازار ارتباطات را در اختیار دارد و سومین ارائه دهنده اینترنت در اوکراین است. این شرکت بهترین فناوری اینترنت GEPON را در کیف و دونتسک ارائه می دهد. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا با سرعت حداکثر 10 گیگابایت در ثانیه استفاده کند.

    بسته استاندارد اینترنت داده های نامحدودی را با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه ارائه می دهد. قیمت این بسته 145 گریونی در ماه است.

    وولیا توربو دومین گزینه ارائه شده توسط این شرکت است: ترافیک نامحدود با سرعت حداکثر 200 مگابیت در ثانیه. این بسته 169 گریو قیمت دارد.

    سرانجام ، کسانی که دوست دارند از تلویزیون و اینترنت لذت ببرند ممکن است به بسته “اینترنت + تلویزیون Volia” با سرعت حداکثر 200 مگابیت در ثانیه استفاده کنند. در این بسته یک برنامه برای موبایل یا تبلت، جهت تماشای فیلم ها یا شبکه های تلویزیونی مورد علاقه شان نیز ارائه میشود. این تعرفه با قیمت فعلی 169 گریو در دسترس مشتریان است.

    Volia همچنین خدمات اضافی مانند IP ثابت با قیمت 25 گریو در ماه و نرم افزار ضد اسپم با هزینه  15 گریو در ماه را نیز ارائه می دهد.

    اینترنت در اوکراین

    Vega

    وگا اغلب از نظر قیمت بهترین ارائه دهنده اینترنت در اوکراین خوانده می شود. این شرکت به طور منظم تخفیف مناسبی برای خدمات خود ارائه می دهد. امروزه وگا در 22 منطقه اوکراین حضور دارد و بیش از 150000 کاربر اینترنت دارد.

    این شرکت چهار بسته ارائه می دهد که به راحتی بر اساس اهداف هر فرد در دسترس هستند: اتصال اینترنت برای آپارتمان ها، خانه ها، اینترنت مقرون به صرفه و اینترنت پرسرعت: 1000 مگابیت در ثانیه با فناوری GEPON.

    اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه برای آپارتمان با قیمت  140 گریو در ماه. بسته مشابه برای خانه ها نیز  با قیمت  70 گریو در هر ماه ارائه میشود. همچنین می توانید اینترنت نامحدود با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه در این بسته با هزینه 180 گریو در هر ماه خریداری کنید.

    کسانی که به اینترنت پرسرعت احتیاج ندارند ممکن است به تعرفه اینترنت Thrifty علاقه مند باشند که داده های نامحدود با سرعت حداکثر 20 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد. قیمت آن نیز 100 و 60 گریو است. در مورد آخرین گزینه ، اینترنت پرسرعت 1000 مگابیت بر ثانیه که به لطف فناوری GPON قابل دسترسی است: هزینه این بسته  149 گریو در هر ماه را است.

    Triolan

    تریولان یکی از ارائه دهندگان سریعترین اینترنت در اوکراین است: حداکثر 1000 مگابیت در ثانیه. این شرکت بیشترین مناطق کشور را پوشش می دهد، از جمله کیف، خارکف، دنیپرو، اودسا و مناطق دیگر. خارکف بزرگترین مشتری این ارائه دهنده است. برنامه های تعرفه ای  Triolan کاملاً ساده است: اینترنت عادی 100 مگابیت بر ثانیه برای آپارتمان ها، پرسرعت 1000 مگابیت بر ثانیه برای آپارتمان ها و 100 مگابیت در ثانیه برای خانه ها. مورد دوم نیاز به نصب یک واحد شبکه نوری و یک روتر دارد.

    هزینه ماهانه اینترنت معمولی 150 Uگریو برای آپارتمان ها و 180 گریو برای خانه ها است. همانطور که برای اتصال با سرعت بالا ، قیمت در حال حاضر 200 گریونی در هر ماه است. همچنین می توانید IP استاتیک اضافی را با قیمت 60 گریونی در ماه خریداری کنید.

    در حالی که این شرکت ها در حال حاضر از محبوب ترین ها هستند، نرخ ارائه دهندگان اتصال به اینترنت در اوکراین هر ساله تغییر می کند. سرویس انگلیسی زبان هنوز در بسیاری از آنها وجود ندارد، بنابراین داشتن یک دوست مسلط به اوکراینی یا روسی برای ترجمه ممکن است ایده خوبی باشد.

     

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.