جاب آفر اوکراین، ویزای کار و جاب سیکر

جاب آفر اوکراین، ویزای کار و جاب سیکر

در این مقاله سعی شده شما را با جاب آفر اوکراین، انواع ویزای کاری اوکراین و شرایط جاب سیکر در اوکراین آشنا کنیم و هزینه های ممکن برای جاب آفر اوکراین را بیشتر بشناسید.

فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top
    جاب آفر اوکراین ویزای کار اوکراین

    مهاجرت کاری 

    یکی از رایج‌ترین راه‌های مهاجرت به اروپا، ویزای کاری است.

    افراد زیادی سالانه از سراسر دنیا برای پیدا کردن شغلی پردرآمد ,باهدف ساختن آینده‌ای بهتر، کسب جایگاه اجتماعی و موقعیت شغلی مطلوب و همچنین بهره‌مندی از امکانات دولتی و زندگی در کشوری مرفه راهی قاره سبز می‌شوند.

    مهاجرت به کشورهای اروپایی به دلیل داشتن اقتصاد پویا، امنیت بالای شغلی، پیشرفت در کار و بهره‌مندی از خدمات شهروندی از اهداف بسیاری از افراد است. بهترین، تضمین‌شده‌ترین و درعین‌حال سخت‌ترین روش مهاجرتی، مهاجرت کاری است.

    مهاجرت کاری به سه صورت امکان‌پذیر است.

    • مهاجرت کاری اسکیل ورکر (بر پایه مهارت و تخصص)
    • مهاجرت کاری جاب سیکر (جستجوی کار)
    • مهاجرت کاری از طریق گرفتن جاب آفر اوکراین(پیشنهاد شغلی)

     

    روش اسکیل ورکر

    در این روش مهاجرتی، فرد با توجه به مهارت و تخصصی که دارد امتیازبندی می‌شود. قبول شدن در این سیستم که درواقع شایسته‌سالاری است، بسیار سخت بوده و پروسه‌ای طولانی را در پیش دارد. نفرات با بالاترین امتیازات موفق به دریافت موقعیت شغلی خواهند شد.

     ‌

    روش جاب سیکر

    در این روش فرد با داشتن ویزای جستجوی کار می‌تواند به مدت شش ماه در کشور موردنظر اقامت داشته و به دنبال موقعیت شغلی با کارفرمای خارجی بگردد؛ ولی در این مدت اجازه کار ندارد.

    ماهیت این ویزا بدین شکل است که فرد با دریافت آن میتواند شش ماه در کشور مقصد رفت و آمد داشته باشد تا کار خود را پیدا کند و قرار داد کاری اش را ثبت کند.

    شما باید ثابت کنید که در یک مساله متخصص هستید و این درخواست را دارید تا در آن کشور برای تخصصتان دنبال کار بگردید.

    پس از مصاحبه اگر پرونده ی شما نقصی داشته باشد بین 5 تا10 هفته با شما جهت رفع آن تماس گرفته میشود.مثلا شاید از شما بخواهند مدرک یا گواهی ای را به سفارت ارائه دهید.

    اگر پرونده ی شما کسری نداشته باشد؛ بین 5 تا10 هفته با شما تماس گرفته میشود تا با بردن بیمه ی مسافرتی ویزای خود را دریافت کنید.

     ‌

    جاب آفر، فرش قرمز شرکت‌های اروپایی برای حرفه‌ای‌ها

    جاب آفر اوکراین به معنی داشتن پیشنهاد کاری از طرف کارفرما است. مهاجرت کاری به کشورهای خارجی از این طریق سختی زیادی در پیش نخواهد داشت و پروسه‌ای نهایت یک‌ساله است.

    برای دریافت پیشنهاد کار می‌بایست ابتدا موقعیت شغلی را پیدا نموده و سپس جاب آفر بگیرید.

     ‌

    چگونه جاب آفر اوکراین بگیریم؟

    سختگیری اداره مهاجرت در انجام این پروسه به دلیل اطمینان یافتن از این مسئله است که  کارفرمایان تنها به دلیل کمک درزمینهٔ مهاجرت و اخذ اقامت به متقاضیان اقدام به اخذ نیروی خارجی نمی‌کنند.

    کارفرما موقعیت شغلی موردنظر را به همراه جزئیات کامل شامل شرح وظایف شغلی، تعداد ساعات کاری، حقوق و دستمزد و… در سایت‌های معتبر کاریابی خارجی آگهی می‌دهد.

    متقاضی پس از انجام توافق‌های اولیه با کارفرما جهت اخذ جاب آفر اوکراین برای اخذ ویزا، می‌بایست از اداره کار تأییدیه داشته باشد که این خود شامل مراحل متعددی ازجمله ارائه مدارکی مبنی بر اینکه کارفرمای به مدت شش ماه آگهی داده و موفق به اخذ نیروی کار از میان داوطلبان داخلی نشده است.

    تایید درستی پیشنهاد کار کارفرما در حدود شش ماه طول می‌کشد. در این فاصله متقاضی می‌بایست نسبت به تکمیل مدارک ویزا و همچنین مدارک زبان با نمره موردنظر اقدام نماید.

    جاب آفر اوکراین ویزای کار اوکراین

    جستجوی کار

    اولین مرحله برای اخذ ویزای کاری، گرفتن جاب آفر اوکراین است. جستجوی کار در کشورهای خارجی، پیدا کردن یک جایگاه شغلی در یک شرکت معتبر با کارفرمای معتبری که تبعه کشور مقصد باشد، از مراحل اساسی انجام این کار است.

    بهترین راه برای پیدا کردن کار، جستجو در وب‌سایت‌های کاریابی است. 

    برای این کار بهتر است در وب‌سایت‌های کاریابی حساب کاربری بسازید؛ با پر کردن اطلاعات مربوطه شامل تخصص، مدارک تحصیلی، گواهی‌نامه‌ها و… و یا بارگذاری رزومه کاری حساب کاربری را تکمیل نمایید.

    سپس با جستجو در میان موقعیت‌های شغلی مرتبط و یا موقعیت‌هایی که وب‌سایت به متقاضی پیشنهاد می‌دهد، جایگاه موردنظر را بیابید. سپس نامه درخواست موقعیت شغلی و همچنین رزومه خود را برای کارفرما و شرکت موردنظر ارسال نمایید.

     ‌

    اخذ موقعیت شغلی

    پس‌ازاینکه موقعیت شغلی موردنظر را پیدا کردید، می‌توانید برای آن به کارفرما درخواست دهید. درصورتی‌که شرایط موجود در رزومه کاری با شرایط شغل درخواستی تناسب داشت، می‌توان پروسه اخذ موقعیت را آغاز کرد.

    در پروسه دریافت جاب آفر اوکراین، کارفرمای خارجی می‌بایست به اداره کار کشور موردنظر اثبات کند فردی که قصد استخدام وی را دارد، دارای مهارتی خاص و ویژه است که افراد تبعه آن کشور توانایی انجام آن را ندارد و یا مدتی باشد که برای چنین جایگاه شغلی متقاضی پیدا نشده باشد.

    موقعیت شغلی در دو نوبت سه‌ماهه در سایت‌های کاریابی معتبر آگهی می‌شود. انجام این کار بدین علت است که اگر نیروی کار داخلی برای اخذ این جایگاه شغلی مراجعه نموده و شرایط مطلوبی داشته باشد، بتواند آن شغل را بگیرد.

    درصورتی‌که پس از شش ماه فردی از داخل کشور برای آن شغل پیدا نشد، کارفرما می‌تواند نیروی کار خارجی و مهاجر استخدام کند. به همین منظور نیز سفارت به چنین افرادی ویزای کار می‌دهد.

     ‌

    مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری و جاب آفر اوکراین

    پس از انجام توافق‌های لازم با کارفرما و بستن قرارداد، متقاضی دریافت ویزا می‌تواند با به همراه داشتن مدارک لازم به سفارت کشور مربوطه مراجعه نماید.

    مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری و جاب آفر اوکراین عبارت‌اند از :

    • نامه پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی
    • قرارداد کاری عقد شده با کارفرما
    • اصل و ترجمه مدارک تحصیلی و گواهی‌نامه‌ها
    • گواهی عدم سوءپیشینه
    • فرم ویزای تکمیل‌شده
    • پاسپورت با تاریخ انقضای حداقل یک سال

     

    نامه پیشنهاد شغلی

    داشتن نامه پیشنهاد شغلی برای جاب آفر اوکراین از طرف یک کارفرما مدرکی است که به‌واسطه آن نیروی کار خارجی می‌تواند برای کارفرما به‌صورت موقت کار کند. جزئیات کار و شرح وظایف در نامه توضیح داده می‌شود.

    نامه پیشنهاد شغلی کوتاه‌تر و مختصرتر از قرارداد کاری بوده و اطلاعاتی که در آن درج می‌شود، عبارت‌اند از:

    • شرح وظایف شغلی نیروی کار
    • شرایط اشتغال همچون تعداد ساعات کاری
    • میزان حقوق دریافتی و مالیات حقوق

     

    نامه ارزیابی تأثیرات بازار کار (نامه تائیدیه)

    این نامه مجوزی از بازار کار است که کارفرما با ارائه مدارک اثبات می‌کند نیاز به نیروی کار خارجی برای پر کردن موقعیت شغلی دارد و نیروی کار داخلی که توانایی کار کردن در چنین جایگاهی را داشته باشد، در دسترس نمی‌باشد.

     

    اعتبار ویزای کاری

    پس از گرفتن جاب آفر اوکراین و اخذ ویزای کاری، بسته به نوع قراردادی که با کارفرما می‌بندید، می‌تواند یک‌ساله یا سه‌ساله باشد. این ویزا تا زمانی که مشغول به کار بوده و با کارفرما قرارداد داشته باشید، قابل تمدید است.

    بسته به کشوری که به آن مهاجرت کرده‌اید، بین سه الی پنج سال اقامت در کشور از زمان ورود و تمدید آن، می‌توان برای دریافت اقامت دائم درخواست داد.

    دریافت تابعیت و پاسپورت کشور مقصد، با توجه به شرایط و مقررات موجود در آن کشور متفاوت است؛ ولی معمولاً بین ۴ الی ۱۰ سال از اولین ورود به کشور، می‌توان برای دریافت تابعیت اقدام کرد.

     

    به جز جاب آفر اوکراین چه راه‌هایی برای دریافت اقامت اروپا وجود دارد؟

    خوشبختانه به جز جاب آفر اوکراین می توان از طریق ویزای در جستجوی کار نیز برای دریافت ویزای کار اروپا اقدام کرد. ویزای در جستجوی کار یکی از بهترین انواع ویزا است. در این نوع ویزا، متقاضی برای مدت ۳ تا ۶ ماه ویزای موقت اقامت اروپا را به دست می آود. متقاضی در این مدت کوتاه حضور در اروپا باید به دنبال شغلی مناسب با مهارت های خودش باشد. در بسیاری از مواقع می توان با کمک ویزای در جستجوی کار، اقامت اروپا را به دست آورد.

    ‌‍

     

    جاب آفر اوکراین در مقابل ویزای جستجوی کار، کدامیک انتخاب بهتری است؟

    دریافت اقامت اروپا از هر روشی مانند اقامت کارآفرینی اروپا یا اقامت تمکن مالی چالش های خاص خود را دارد. این موضوع در خصوص شیوه هایی مانند جاب آفر اوکراین یا ویزای جستجوی کار نیز صدق می کند. به عبارت بهتر هر کس باید  بر اساس شرایط خاص خود و کشور مورد نظر یکی از روش های جاب آفر یا ویزای در جستجوی کار را انتخاب کند. البته بدیهی است که دریافت ویزای در جستجوی کار به نسبت جاب آفر راحت تر است. اما اخذ جاب آفر به دلیل شرایط خاص قانونی و پروسه زمان بر خود، بر اکثر متقاضیان دشوارتر است.

    آیا با دریافت جاب آفر اوکراین می توان اقامت دائم اروپا را به دست آورد؟

    در اکثر شیوه های دریافت اقامت اروپا، فرد ابتدا ویزای موقت را به دست می آورد. با گذشت زمان اما می توان اقامت دائمی اروپا را به دست آورد. در بسیاری از شیوه ها مانند جاب آفر اوکراین می تواند پس از گذشت ۵ سال اقامت دائمی اروپا را اخذ کرد. البته باید توجه داشت که در این مدت، متقاضی باید تمامی قوانین و مقررات مربوطه را با دقت رعایت کند.

     ‌‌‌

    ویزای جاب آفر اوکراین، راهی دشوار اما شیرین

    در این مقاله به بررسی ویزای جاب آفر اوکراین و مسائل مرتبط با آن پرداختیم. همان‌طور که اشاره کردیم .با دریافت ویزای جاب آفر می‌توان از مزایای مهمی مانند حقوق مناسب و شرایط اجتماعی ایده آل بهره برد. البته در مسیر دریافت ویزای اروپا حتماً با چالش‌ها و مسائل مختلف قانونی و حقوقی مواجه می‌شویم. در این مسیر استفاده از مشاوره درست و تخصصی می‌تواند مسیر را برای ما راحت‌تر کند.

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.