مراکز خرید کی یف

مراکز خرید کی یف

در این مقاله سعی کردیم شما را با مراکز خرید کی یف، بهترین و مناسبترین فروشگاه ها در پایتخت اوکراین و بازار های بزرگ اکی یف بیشتر آشنا کنیم. اطلاع از بهترین مراکز خرید کی یف به افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به اوکراین را دارند کمک می کند تا بهترین لحظات را برای خرید و تفریح در این کشور داشته باشند.

فهرست این مقاله
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    Scroll to Top
    مراکز خرید کی یف

    شهر کی یف اوکراین دارای بازارها و فروشگاه های زیادی می باشد که می توان بهترین برندهای معروف و مواد غذایی ارگانیک را در آن ها خریداری کرد. در بعضی فصل ها همانند فصل تابستان بازارهای خیابانی موقت برپا می شود که می توان در آن لباس ها و صنایع دست ساز، اسباب بازی، انواع غذاها و غیره را یافت و خریداری کرد. در این مطلب به معرفی تعدادی از فروشگاه ها و مراکز خرید معروف اوکراین پرداخت کرده ایم.

    فروشگاه Billa :

    فروشگاه های بیلا در اواخر دهه 1990 میلادی در اروپای شرقی گسترش یافت که اولین شعبه این فروشگاه در شهر کی یف در سال 2000 میلادی تأسیس شد. این سوپرمارکت در خیابان خرشاتیک وجود دارد و جزو یکی از اولین فروشگاه های اروپایی در ایالت های USSR سابق به شمار می آمد. فضای این سوپرمارکت بیش از 2000 متر مربع می باشد. در این سوپرمارکت به راحتی می توانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

    بازار بزرگ Moskovskaya :

    این بازار در میدان Moskovskaya  و در نزدیکی دانشگاه ریاست جمهوری کی یف اوکراین قرار دارد. در این بازار فروشگاه های مواد غذایی و مغازه های پوشاک بسیاری وجود دارد. مواد غذایی آن ارگانیک بوده و گوشت های موجود در قصابی این بازار نیز تازه می باشد. خرید در این بازار بسیار به صرفه می باشد زیرا قیمت کالاهای موجود در آن 20 تا 40 درصد از بازارهای دیگر ارزان‌تر می باشد.

    بازار Auchan :

    این بازار از بزرگ ترین بازار مواد غذایی می باشد که شهرت آن به دلیل وجود انواع کالاها از مواد غذایی پخته تا رنگ و مواد آرایشی می باشد. قیمت کالاهای موجود در این بازار 10 درصد از بازارهای دیگر کمتر می باشد.

    مرکز خرید Mandarin Plaza :

    این مرکز خرید اولین مرکز خرید عمده در اوکراین بوده است و تمامی برندهای معروف جهان را می توان در این مرکز خرید پیدا کرد. این مرکز خرید مورد علاقه افراد مشهور و تمام کسانی که علاقه خاصی به وسایل لوکس و منحصر به فرد دارند است. ماندریا پلازا در منطقه بیسارابیا واقع شده است.

    یکی از جاذبه های این مرکز ساختمان شیشه ای و مدرن با سقفی مخروطی شکل است که 7 طبقه می باشد. طبقه همکف مرکز خرید جواهرات، هدایا، لوازم جانبی، طبقه دوم مخصوص آقایان می باشد که شامل لباس و لوازم جانبی دست ساز، طبقه سوم مخصوص خانم ها، طبقه 4 و 5 لوازم خانه و در طبقات دیگر لوازم کودک، سالن زیبایی و مبلمان و غیره وجود دارد. همچنین می توانید از سوپر مارکت بزرگ lesilpo نیز خرید کنید.

    مشاوره رایگان تحصیلی و اقامت دانشجویی

    09100151363

    09100151363

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.
    مراکز خرید کی یف

    مرکز خرید Ocean Plaza :

    این مرکز خرید دومین مرکز خرید و مجتمع سرگرمی در کی یف اوکراین می باشد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر کیف به شمار می‌رود که اغلب گردشگران در کنار بازدید از دیدنی های اوکراین سری به آن می‌زنند.

    این مرکز در سال 2012 افتتاح شد که امروزه شامل 400 فروشگاه و 40 رستوران و کافه می باشد و این مرکز خرید در 7 طبقه ساخته شده است. در این مرکز خرید بیش از 100 نوع برند معتبر نظیر:,GAP LACOSTE, PUMA و …… وجود دارد و شیک‌ترین برندهای لباس، کیف و کفش را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. امکانات رفاهی متعددی در اوشن پلازا فراهم شده است تا تجربه‌ای رضایت‌بخش از خریدتان داشته باشید، وجود پارکینگ، مرکز آرایش و پیرایش، خشک‌شویی، کارواش، خدمات موبایل و یک آژانس مسافرتی از مهم‌ترین امکانات آن به شمار می‌رود که خیالتان را از بابت بسیاری از مسائل راحت می‌کند.

    اوشن پلازا تنها یک مرکز خرید نیست! در کنار خریدتان می‌توانید انواع تفریحات را نیز در آن داشته باشید. وجود یک آکواریوم غول پیکر 350.000 لیتری با بیش از 1.000 نوع موجودات دریایی وجود دارد ، چند سالن سینمای با کیفیت فوق‌العاده صدا و تصویر که در سه سالن آن می‌توانید فیلم‌های سه بعدی تماشا کنید و استخرهای رو باز با امکانات جذاب و نوشیدنی‌های متنوع می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرمتان کند. همچنین کودکانتان می‌تواند در زمین بازی مخصوص به خود سرگرم بازی شوند و اوقات پرنشاطی را سپری کنند. اگر احساس گرسنگی کردید می‌توانید به فود کورت اوشن پلازا بروید و از غذاهای رنگارنگ و متنوع اوکراینی و یا فست فودهای خوشمزه آن میل نمایید. 

    مرکز خرید Gulliver :

    این مرکز خرید یکی از آسمان خراش های شهر کی یف می باشد و 8 طبقه است. این مرکز خرید شامل 130 فروشگاه کفش، جواهرات، کتاب، عطر و غیره می باشد. همچنین مرکز تفریحی شامل سینما، بولینگ، باشگاه ورزشی و استخر شنا 25 متر را در خود جای داده است. در پارکینگ این مرکز خرید حدود 450 اتومبیل جای دارد. این مرکز خرید همچنین شامل آژانس های مسافرتی، بانک، سالن آرایش و خوشکشویی نیز می باشد.

    مرکز خرید گالیور کی یف :

    از بهترین و مجهزترین مراکز خرید اکراین می توان به مرکز خرید گالیور کی یف اشاره کرد. در این مرکز خرید بیش از ۴۰۰ نوع برند های بین المللی و جهانی وجود دارد برای گردشگران تور اکراین این مرکز خرید با وجود فروشگاه های انواع لباس، کیف، کفش، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، کافه، فست فود و پارکینگ اختصاصی بسیار مناسب می باشد. مرکز خرید گالیور کی یف همه روزه حتی روزهای تعطیل از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارد.

    گشت و گذار در شهر کی یف و دیدن مکان های تاریخی برای هر گردشگری زیبا و خوشایند می باشد همچنین در کنار این همه دیدنی های فوق العاده مغازه ها و مراکز خرید مدرن و لوکسی را مشاهده می کنید که شما را به سمت خود جذب می کند که این بیش تر در مورد خانم ها صدق می کند. مرکز خرید گالیور نیز از مراکز خریدی است که امروزه علاوه بر مردمان اکراین از سوی مسافران نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

    مرکز خرید Globus :

    این مرکز خرید در میدان استقلال در قلب کی یف واقع شده است. این مرکز یک پروژه ای منحصر به فرد متشکل از 20 طراح و استاد بوده و جزو بزرگ ترین مراکز خرید و معروف ترین برندها در زمینه های مختلف لباس، کفش، هدیه، کالاهای ورزشی، کالاهای کودکانه، طلا، عطر و غیره می باشد.

    مرکز خرید Metrograd :

    این مرکز خرید یک مرکز خرید زیرزمینی در میدان بیسارابسکایی (Bessarabskaya) و خیابان bolshaya vasilkovskaya است. بزرگ ترین مرکز خرید و تفریحی با امکانات پیشرفته می باشد که شامل سالن های فضایی و نورانی برای فروشگاه ها، انواع بوتیک های ورزشی، لباس و هدایا، وسایل کودک، کافی نت، فست فود، رستوران و غیره می باشد.

    مرکز خرید Dream Town :

    مرکز خرید شهر رویایی مورد علاقه ساکنان کی یف می باشد. این مرکز به 2 قسمت و بین 3 ایستگاه مترو در منطقه ابولون (Obolon) واقع شده است. طراحی این مرکز بسیار منحصر است ورودی هر یک از این مرکز خرید به سبک خاصی طراحی شده مانند پاریس یا گرجستان، هالیوود یا چین دیده می شود. این مرکز خرید 81000 متر مربع و شامل صدها مغازه، سوپرمارکت، پارک آبی، رستوران، سینما و غیره است.

    مرکز خرید Sky Mall :

    این مرکز خرید جزو بزرگ ترین مراکز تجاری کی یف است و شامل انواع مغازه ها، کافه ها، سینما، رستوران و غیره می باشد. سوپر مارکت بزرگ Ashan نیز در این رستوران قرار دارد. لیست منوی رستوران ها شامل انواع غذاهای اوکراینی، اروپایی و ژاپنی می باشد و همچنین داروخانه و باغ وحش نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

    مرکز خرید lavina mall kiev :

    مجتمع تفریحی و گردشگری لاوینا مال نه تنها اولین مگامال اوکراینی بلکه بزرگترین در اوکراین و منطقه می باشد که روزانه بالای ۵۰ هزار نفر از آن دیدن میکنند.

    مجتمع تفریحی و گردشگری لاوینا مال نه تنها اولین مگامال اوکراینی بلکه بزرگترین در اوکراین و منطقه می باشد که روزانه بالای ۵۰ هزار نفر از آن دیدن میکنند

    این مجتمع دارای بیش از ۱۷۰ هزارمتربع فروشگاه و ۱۲۷ هزار متر مربع بخش تفریح برای تمام سنین است. پارکینگ عظیم این مجتمع ۶ هزار خودرو را در خود جا می دهد

     

    تفاوت لاوینا مال با دیگر مجتمع های خرید اوکراین

    مجتمع پارک سرپوشیده گالاکسی حدود ۲۰ هزار متر مربع

    ۱۲سالن سینما

    بزرگترین آبنمای موزیکال اوکراین

    شهربازی پیشرفته با امکانات بازی های شغلی برای کودکان

    بیش از ۵۰۰ فروشگاه برندهای معروف

    پوشاک برای همه نوع سلیقه در تمامی سنین

    هایپرمارکت وسایل و پوشاک ورزشی

    هاپیرمارکت وسایل و لوازم الکترونیکی

    سوپرمارکت وسایل و اسباب بازی کودک

    مشاوره رایگان ویزا و اقامت

    09101424896

    09101424896

    همین الان این شماره رو ذخیره کن، تو واتساپ پیام بده، یه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیر.

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 17:00
    یک شنبه
    9:00 تا 17:00
    دو شنبه
    9:00 تا 17:00
    سه شنبه
    9:00 تا 17:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 17:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 14:00
    جمعه
    تعطیل

    تفلن‌های تماس جهت ارتباط با مشاوران

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.